Ännu mer nytt!

Idag har det blivit massa shopping. Först for jag och svärmor på Indiska. Köpte en lykta i rött glas, en hängande grönaktig ljuslykta, en rund grön ljusmoj, 4 frukostskålar med blommor på (gröna på insidan). Sen så for vi på hemtex och köpte en hake till gardinstången och ett drag på lakan. Sen bar det av till Kupan och Myrornas. Köpte en svart sliten superfin gungstol, en golvljusstake(6 ljus) och en superfin tavla. På Kupan köpte jag två stabila stolar att ha i extra rummen. Sen for vi på Ohlssons tyger och köpte ett jättefint tyg till två kuddar och att ha på väggen ovanför sängen(istället för en tavla). Det blir bildet på allt när svärföräldrarna farit. Då ska jag plocka iordning allt och fota.

I förmiddags fållade och strök jag alla gardiner utom 2 (12 st totalt). Nu ska jag sy dit kardborre på tyget vi ska ha ovanför sängen. Ska även sy två kuddvar till nya kuddarna i sovrummet.

Måste sätta fart. Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0