Bilder på det nya :)

Köpte ju som sagt massa nytt igår. Sydde även en massa. Här kommer lite bilder från lägenheten.

Kontoret

Fållat och strykt gardinerna. Köpte 2 stolar, den andra står i gästrummet. 75 kr/st på Kupans möbelaffär(Röda korset). den ljusgräna lyktan är också ny (från Indiska). Förresten, tänk bort pläden. Den ska inte vara där.

Vardagsrummet ut mot hallen. Den nya tavlan(75 kr på Myrorna) och den nya ljusstaken(också 75 kr på Myrorna).



Också från vardagsrummet. Ny fransgardin från Indiska (tror den kostade 150 kr) och gungstol från Myrorna 350 kr. Pläden är från IKEA (Jorun).


Andra änden på vardagsrummet. Inget nytt, bara ny fållade och strukna gardiner. Ser även att bordet måste oljas in igen.


Sovrumsfönstret. Hjärtlyktan köpte jag förra veckan på Indiska och den lilla gröna lyktan köpte jag där igår. Fick upp gardiner även här :)


Den nya sängen. Kuddarna jag sydde och tyget jag fållat och sytt dit kardborrband på. Svårt att få en bra bild dock.


Ungefär sådär ser lägenheten ut nu. Dock får ni inte se några foton på gästrummet. Det är för mycket saker där nu som inte är i ordning ännu.


Kommentarer
Postat av: anne

Det var snyggt med tyget bakom sängen, en smart idé!

2008-12-19 @ 22:00:07
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0