Gått några dagar..

..sen jag uppdaterade. Detta då jag åkt ner till Sthlm i tisdags. Åkte tidigt som tusan på tisdagmorgonen och for direkt till jobbet. Blev en överraskning för dem, L visste dock att jag skulle komma. Åkte egentligen dit bara för att ta hennes nyckel. Hon åkte till Costa Rica på onsdagsmorgonen och jag ska låna hennes lägenhet lite när hon är borta. Gissa om jag är avvundsjuk på dem? Jag vill också åka bort. Får se om det eventuellt blir att åka iväg nånstans mellan jul och nyår.

Jobbade varjefall resten av dagen, tog vilo-ekg'n och rättade EKG'n i Muse. Bokade in lite undersökningar och skickade iväg kallelser. Ganska lugn och skön start. Ska jobba imorrn också och måndag-torsdag nästa vecka. Veckan efter det, blir det måndag och tisdag (onsdag är julafton och då har vi stängt). I tisdags åkte jag ut till ön dit moster flyttat. Ganska juste ställe, synd att det bara var 14 grader i poolen. Annars hade jag badad och samtidigt tittat på film på bioduken vid sidan av poolen. Dock lite jobbigt att måsta åka motorbåt ut, men så är det väl att bo på en ö. Negativt är dock att det finns 6 vildsvin på ön, de är inte trevliga. Såg dem dock inte och det är jag glad för.

Har även myst och lekt massa med lillasyster. Hon har varit sjuk, men är som vanligt supersöt. Hon fick en försenad födelsedagspresent av mig, en Nicke nyfiken gosedjur som man kan böja armar och ben på. Den går hon och bär omkring överallt.

Nu ska jag ta och äta frukost, blir kanske en uppdatering lite senare eller imorrn efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: anne

Biomedicinsk analytiker?

2008-12-19 @ 21:56:48
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0