Amanda Jenssen vs Kate Perry

Är det bara jag som tycker att Amanda Jenssen och Kate Perry har ganska lika röster? Speciellt när man lyssnar på Kate Perry's låt "I kissed a girl", där låter de ruskigt lika. När jag hörde den första gången trodde jag att det var Amanda, trots att låten inte riktigt lät som hennes typ av låt.

Idag blir det besiktning av gamla lägenheten kl. 13. Sen så ska jag nog fara och handla lite. Ska försöka övertala gubben att vi ska köpa lite gardinstänger och få upp gardinerna. Sen blir det till att borra så att vi får upp nya hatthyllan. Fixa klart i klädkammaren, det har saknats en plugg där. Hoppas att de vi köpte igår funkar bra. Sen ska jag försöka hinna med att baka pepparkakor och lussebullar. Skulle vara så mysigt om vi lyckas få lite adventsstämning varjefall.

Kommentarer
Postat av: Le snug

2008-12-01 @ 12:17:21
Postat av: linda

Jo, lite varjefall. Det måste du hålla med om :)

2008-12-01 @ 18:53:51
Postat av: Le snug

ALDRIG!

2008-12-01 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0