Börjat packa inför flytten..

Har nu börjat att packa ner lägenheten lite smått. Hittills har det packats ner böcker, gardiner, växter, tavlor, lite prydnadssaker, handdukar och sängkläder. Kan inte packa så mycket mer förrän vi skaffat fler kartoner, eller hunnit tömma de vi har. Det ska jag fixa imorrn bitti! Ska på besiktning av nya lägenheten kl. 08.00. Jag längtar, jag har ju inte sett den ännu. Bara på lite foton. Den kommer bli super, mycket större och har fler rum. Ska bli skönt att inte ha kök och vardagsrum som går ihop i ett.

Funderar på om jag ska sätt mig och brodera lite, jag har ju inte haft tid på länge, fast egentligen borde jag plugga. fast då kan jag egentligen lika gärna brodera för jag vet att jag inte kommer plugga något mer nu. Tokless på omvårdnad!

Inge bra på tv ikväll heller! Kommer bli en lång och tråkig kväll. Snusen är snart slut, så då blir jag väl grinig också! :P

Förresten, jag hoppas också på att min nya bärbara dator kommer imorrn, i annat fall komme den på tisdag. Jag beställde en ny bärbar för några veckor sen. Jättefin HP, men det var massa grejer som strulade hela tiden. Den var sjukt jobbig. Pratade massor med HP's support och även med Inet där jag köpte den. HP trodde att det var moderkortet som sabbade och framkallade alla andra fel. Skickade in den till Inet och de bara verifierade felet och så skickade de en ny dator till mig. Tyvärr så kom det ju en rödhelg i vägen. Annars hade den varit framme för länge sen. När jag beställde den första gången gjorde jag det på en tisdag och jag kunde hämta ut den på torsdagen. Det är bra leveranstid tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0