Om jag ensam fick bestämma..

...de saker som jag skulle vilja fylla vår lägenhet med. Ikea prylar då jag inte ids kolla runt på andra ställen. Enklast att bara beställa därfrån.


Malm sängstomme i ekfaner, sen så tänkte vi ha huvudgaveln bakom. Hyllorna drar man sen ut på sidorna. Riktigt snyggt!


Sen så vill jag ha en svart Ektorp hörnsoffa och två gungstolsfotöljer med svart klädsel. Egentligen skulle jag vilja ha soffan och fotöljerna i mörkbrunt, men det finns tyvärr inte.

Sen så behövs såklar en stor mjuk mysig pläd. Den här heter Jorun och det är en favorit.


Sen så behövs ju en bokhylla, vet dock inte om vi kommer behöva en så här stor, men den är enkel och stilren tycker jag. Billy i ek såklart.

Tv-bänk vet jag inte vilken jag vill ha, antagligen blir det inte något från ikea. De har dock en snygg, men jag har fått höra att den är ett h**vete att bygga ihop. Så den skippar vi nog. Vet ännu inte heller hur stor tv vi ska köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0