Julbakat :)

Idag har jag varit jätteduktig och julbakat. Har bakat pepparkakor och lussebullar. Lussebullarna gjorde jag massa vanliga och sedan 2 "flätade" längder. Kokade även fudge. God, men den blev lite smulig och lite "ful". Huvudsaken att det smakade gott varjefall. Lyckades bränna kastrullen dock, får se om jag får rent det eller om det bara är att slänga.

Har även varit duktig och satt upp två lampor och fixat klart i klädkammaren. Har dock inte hunnit flytta alla mina kläder från garderoben till klädkammaren ännu. Fick även upp julgardinerna i köket.

Hade även tänkt berätta om besiktningen av vår gamla lägenhet, men det blir nog kanske om någon vecka eller så.


Kommentarer
Postat av: Le snug

Duktig du ä

2008-12-01 @ 12:17:58
Postat av: linda

Tackar! Lite juligt måste man ju försöka få det.

2008-12-01 @ 18:53:06
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: rosalucia

Hej! Vad roligt att du tittade in till mej!!!

Angående vidbränd kastrul, så lägg en bit (eller pulver)maskindiskmedel i den och koka med lite vatten en stund..det mesta far bort. Och lättare än att gnugga!

Ha det gott, jag kommer tillbaka!

2008-12-02 @ 14:53:51
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0