Shopping..

Idag blev det först lite slappa, sen så ringde H och ville ha med mig på en shopping runda. Det blev 3 par med panelgardiner, 1 julig till köket och två andra(en grön och en brun) till kontoret. Ska ha de gröna bakom och de bruna framför. Det passar fint på kontoret nu när jag har gröna väggar och en brun soffa. Måste dock köpa gardinstänger också, får fixa det i helgen nångång.

Blev även en ljuslykta till sovrummet, ett hjärta med en röd ljusgrej inuti. Sen så for jag och klippte mig igen. Var ju bara en vecka sen, men jag fort till samma frisör som fick rätta till. Jag blev som inte alls nöjd då. Så då sa hon att det bara var att komma tillbaka om jag inte gillade det efter ett tag. För jag brukar alltid typ ogilla det första dagarna innan jag vant mig.

Sen så köpte jag en varsin chokladkalender till mig och gubben.

Förresten så beställde vi sängstommen, huvudgaveln, resårbotten, bäddmadrass och pläden som jag berättat om tidigare. Valde att beställa med hemkörning, det blir väl så när man bor 25 mil från närmaste IKEA, och beräknade leveranstiden är torsdag nästa vecka (4:e december). Hoppas på att det stämmer, jag kommer bli tokig om det kommer senare, jag längtar så mycket.

Näe, nu ska jag försöka övertala sambon om att vi måste tömma de småsaker vi har kvar i andra lägenheten för att jag ska kunna städa imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0