Väntar på posten..

Just nu sitter jag med spänning och väntar på posten, min tenta borde komma idag. Jag vet redan att jag fått VG på den, men jag är nyfiken på hur det gick till. Jag var övertygad om att jag bara skulle klara den precis, men jag fick 87% rätt på den. 70% för godkänt och 85% för VG.

Sen så ska jag iväg och fixa en grej på stan en snabbis och sen så börjar det jobbiga. Jag ska börja flyttstäda den gamla lägenheten. Det måste göras i veckan. P jobbar ganska sent om dagarna och vi båda ska iväg på lördag, så det är lite begränsat med tid. På lördag är det min lillebrors födelsedag, han blir 19 och imorrn är det min kusins födelsedag, hon blir 18. Förra veckan fyllde dessutom min underbara supersöta lilla-lillasyster 2 år.

Ikväll ska jag även försöka hinna med... Nu kom tentan med posten! .. att fara till K-rauta och byta lite grejer till vår walk-in closet. Vi har bestämt oss för att byta vägg från gipsväggen till betongväggen. Ska efter det försöka få upp hyllorna och sen eventuellt hinna fara på bodypump eller fysgympa. Om jag hinner beror helt på när P kommer hem och jag får tillgång till bilen.

Hur som helst, nu ska jag kolla på min tenta. Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Elan

Hoppas du har en bra dag! Hur har ni det med snön där uppe? Här är det vitt och fint :-)

Kram kram

2008-11-24 @ 13:38:24
URL: http://elinelan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0