Dålig update

Sitter som sagt hemma hos mamma nu. Har blivit dåligt med uppdateringar idag. Detta pga att internet bara fungerat tidvis sen strömavbrotten imorse. Dock misstänker jag att det blir mindre uppdateringar än vanligt hela veckan då jag kommer jobba massor. Kommer dra tidigt på morgonen och komma hem sen på kvällen. Hoppas att ni inte överger mig bara däför, kommer mer frekventa uppdateringar igen nästa vecka.

Så irriterad på mig själv för att jag tänkte tanken att lämna överföringskabeln hos L. Tänkte inte på att jag skulle vilja pyssla lite med bilderna jag tagit här redan under helgen. Typiskt mig.

Hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Ja jag förstår hur du menar. Jag föredrar det där riktigt kalla bitande dagarna framför vintern vi har här nere i Skåne. Här är det misnt lika kallt även fast vi inte har mer än ett par minusgrader, kan låta konstigt men här är luften fuktig och det blåser JÄMT, så det blir en helt annan kyla!

2009-02-01 @ 21:22:39
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: diana

Någon har röstat på din blogg som bästa fotoblogg! (se mitt senaste inlägg) Vill du att fler ska göra det? Uppmuntra då dina läsare genom kommentarer och inlägg! Lycka till! // Diana

2009-02-01 @ 21:51:59
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0