Intresse?

Finns det något intresse för en frågestund? I så fall är det bara att fråga på, så ska jag försöka knåpa ihop lite svar. Har ju inte blivit så mycket bloggande under veckan då jag jobbat och haft så sjukt mycket att göra. Så många man vill hinna träffa och så när man bara är nere en vecka.

Tänkte att det kanske passar sig med en frågestund om ni är intresserade?! Fråga på, blir kul att svara på! (om nån nu vill veta något om lilla jag) :)




Förresten, glöm inte bort din älskling på alla hjärtans dag!
Bluebox har massa härliga alla hjärtans dag prylar.





Läs även andra bloggares åsikter om Frågestund, Alla hjärtans dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade tänkt att nyttja handsetet till både hand och fötter på mej och maken... Kanske ska jag väl tillägga... Hittills har jag inte bestämt mej...

2009-02-05 @ 22:05:15
Postat av: JULIA AMANDA

Frågelåda säger du, well hur ser en vanlig dag ut för dig?

2009-02-06 @ 10:40:47
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0