Lasagne

Hemma igen från jobbet, eller hemma och hemma förresten, hemma hos L & A. De följer förresten också med på bio, det blir kul. Ska möta upp M typ vid 20-tiden. Köper biljetter och gör henne sällskap när hon ska käka och köper kanske lite godis innan bion.

Håller på att laga lasagne nu, mest L som lagar, men jag hjälper till lite. Nu har den dock fått fara in i ugnen. Har dessutom inte hunnit plugga nåt nu när jag jobbat. Rent teoretiskt skulle man ju kunna skita i bio och sånt och plugga, men efter jobbet somnar jag nästan för att jag är så trött, helt utslagen. Finns även en risk att jag somnar under bion ikväll. Tentan kändes väldigt långt bort när det var januari, nu är det 3:e februari och tentan är snart här(18:e februari, mammas födelsedag). Fattar inte hur jag ska få in allt i min skalle på så kort tid. Förhoppningsvis går det bra,  i värsta fall blir det omtenta, men det är inte hela världen eftersom jag är ledig i 5 veckor efter denna kurs(p.g.a tillgodoräkning).

Näe, ska vara lite social nu.. Förlåt för ganska dåliga och tråkiga uppdateringar nu. Ha lite överseende är ni gulliga.


Va tycker ni om bilderna på min söta lillasyster då?

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Ja, jag får väl göra det :) Man har ju inget att förlora precis :)

2009-02-03 @ 19:08:16
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har alltid velat donera sen det blev lagligt i Sverige. Men eftersom jag haft småbarn så har det inte passat. Många som jag känner har haft problem att skaffa barn och sist jag va på koll så fanns info om det. Så jag tog det som ett tecken och ringde dom. Fråga gärna mer om du vill. Kram

2009-02-04 @ 10:42:24
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Vad hittar du på idag? Själv ligger jag hemma och är förkyld...=( Nu ska jag bädda ned mig och titta på film och läsa Cosmo! Tråkigt att vara sjuk, men ganska mysigt att få ha lite mysdag såhär mitt i veckan! =P Hoppas allt är bra! Kram

2009-02-04 @ 13:02:41
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Bea

Åh Lasagne som är så gott :)

2009-02-04 @ 17:50:17
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0