-22 grader och strålande sol..

Perfekt väder för att vara ute och fota, dock lite kallt. Speciellt med kjol, strumpbyxor och bortslarvade vantar. Idag har jag varit på D's examen. Nästan bara fotat poliser idag. :) Bilderna blev ganska dåliga tyvärr, var så konstigt ljus där inne. Dessutom var det på ganska långt håll då vi fick dåliga platser i aulan. Efter examen så for vi iväg till Scandic och käkade lunch. Helt okej, men inte super. Dock var salladsbordet super!

Ska strax iväg och gymma. Dock jäkligt seg idag, har sovit dåligt inatt. Tog jättelång tid att somna och sen vridit och vänt mig halva natten. Har dessutom ont i revbenen, träningsvärk i intercostalmusklerna som gör att det ömmar så fort jag rör mig.

Måste vara lite social nu, men uppdaterar nog lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0