Äntligen hemma..

Äntligen hemma i Ume igen. Inte varit hemma på flera flera veckor. Först nere i Sthlm för att jobba och fira jul. Sen upp till Överkalix för att slappa och fira nyår(och såklart mysa med P).

Har fått med mig massa nya saker hem också. Bland annat 2 överkast (ett IKEA och ett svärmor hade), Drag-på lakan, 2 påslakansset, ett lappis-bord och 2 ljusgröna ljus som luktar jättegott.

Nu när jag kom hem så har jag mest packat upp lite, bäddat rent i sängen, fixat gästsängen, satt upp lampan i köket och sen bara tagit det lugnt. Så skönt! Nu sitter jag och bloggar i gungstolen med tända ljus. Mysigt!

Börjar längta lite efter skolan, lite trisst att inte ha något att göra. Skolan börjar dock inte förrän 18 januari, så fram tills dess blir det lugnt. Får dock tillgång till kursen i Ping-pong redan den 7:e så då ska jag spana lite på den. Människans livsvillkor låter som en flumkurs. Hoppas dock på att den är lite mer krävande, orkar inte mer flum just nu.

Såg dessutom att kameran är på intågande varjefall, den har sorterats i jönköping varjefall. Fast den ska kanske sorteras i Ånge också innan de kommer vidare till mig? Objektivet är också på ingång, kommer nog imorrn eller på måndag senast. Minneskortet har jag dock ingen aning om när det kommer, hoppas på att det kommer samtidigt som kameran som senast varjefall.

Imorrn blir det till att fara på IKSU och träna med M. Vi ska köra lite crosstrainer och sen gymma. Skönt att komma igång med träningen igen efter att ha varit i Sthlm och slappat och ätit julgodis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0