Bus med lillasyster..

Sitter hemma hos mamma nu, blev att fara hit. Lillasyster är toksöt som vanligt och jätteglad att se mig. Hon går och sjunger på "ja må hon leva" hela tiden eftersom de varit på 40 års kalas idag.

Hon tycker det är jättekul när jag fotar henne och efter varje bild vill hon se hur hon såg ut. Drygt 2 år och redan brydd, undrar hur det här ska gå i framtiden :P Sen när man visar bilden pekar hon och säger "illda" (Alvilda, heter hon). Så supergullig, trots att hon har massa smuts runt hela munnen och ändå vill pussas. Man kan ju inte stå emot henne. Hon kommer bli såå himla bortskämd, eller inte bli, hon är det redan.

Imorrn blir det bus med Alvilda hela dagen. Ska slå en pling till mormor och morfar och höra om de ska komma hit så man hinner träffa dem också.

Försökte även peta in en lunchdate i veckan med M, men hon jobbar dag så det blir svårt att passa in så att vi har lunch samtidigt. Ska dock försöka fara på bio med henne på tisdag istället. Är även bjuden på tjejkväll hemma hos henne på fredag. Jag hade missat att det var nu på fredag, hon frågade om jag kunde komma för flera veckor sedan. Jag tackade nej eftersom det såg ut att vara mycket i skolan, dock var vi så effektiva att det blev att fara ner hit ändå. På fredag är det dock bowling med jobbet, så eventuellt kan jag fara till henne efteråt. Beror ju på hur länge de stannar hos henne, lät som att det eventuellt skulle bli utgång senare under kvällen.

Förresten idag ska sambon ut med N. De sitter hemma hos oss och dricker öl nu, sen skulle de nog fara ut. Kul att han får komma ut och träffa lite folk, speciellt nu när D har flyttat från Ume. 

Nu ska jag nog kolla lite på tv och ta det lugnt. Så slut sen igår, blev så sent.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Precis :) dock kan det ju ta ett tag att vänja sig, men det är något man får stå ut med. det känns mycket bättre när man väl vant sig :)

2009-01-31 @ 22:48:22
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: RÄÄN

haha, så söta! :)

2009-02-01 @ 01:56:15
URL: http://knowles.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

ja det tog en stund att göra kan jag lova :)

2009-02-01 @ 11:26:21
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0