Dissekering

Igår kom klasskompisarna till Umeå för att dissekera gris, hela vägen från tungan ner till njurnarna. Två av klasskamraterna bodde hos mig, A-C och M. På fredagsmorgonen följde jag dem till skolan och medan de hade föreläsning så gick jag och snackade med min gamla lärare. Vid lunch möttes vi upp igen och vi alla gick och käkade lunch. Efter lunchen var det dags för dissekering. Jag var såklart jätteavvundsjuk eftersom jag bara fick titta på(har tillgodoräknat kursen). Jag fotade varjefall lite roliga bilder och snackade skit med alla under tiden. Man får passa på när man så sällan ses.

Efter dissekeringen for några på stan och jag, M och A-C gick hem till mig och pimpla vin. Satt och snackade mer skit samtidigt som vi åt färsk ananas, godis och drack ännu mer vin :) Kl. 17.00 mötte vi upp resten av klassen (de som inte var tvugna att åka hem) för att äta en bit mat tillsammans. O'learys hade afterwork buffé för 99kr så vi gick dit. L kom senare, men när han dök upp så var vi 10 pers. Vi hade supertrevligt, vinpimpling och skitsnack i ett par timmar.

Var dock ruskigt trött idag, trots att det inte blev så sent igår. Tjejerna skulle dock upp supertidigt då deras tåg gick 06.48. Gick upp och snackade lite med dem, i nattmössan typ, innan vi sa hej då. Sen var jag tvungen att gå och lägga mig och sova ett par timmar till.

Skulle ha farit och tränat idag egentligen, men jag var så seg. Dessutom hade P bilen och IKSU stängde kl.19.00. Tycker det är ganska dåligt att de stänger så tidigt på lördagar. Jag vill oftast gå och träna runt 19-tiden. Blir dock mest troligt ett pass imorrn hur som helst. Så helt lat är jag inte.

Resten av dagen har jag ju som sagt suttit och trixat med bilder i Photoshop, fixat och pysslat med bloggdesignen. Gjorde förresten en liten ändring igen alldeles nyss. Tyckte det blev lite för mycket gammeldagsrosa så jag gjorde inläggen gråa istället. Får se om jag blir näjd med det, måste vänja mig lite tror jag.

Funderar på att gå och lägga mig nu, är supertrött och det är liks inget bra på tv ikväll.  

Kommentarer
Postat av: Fabian

Svar: Tack för kommentaren! :) Om jag inte minns fel så är det en tomat, baksidan på en pepparkaka, och en salt pinne.



/fabbe

2009-01-11 @ 14:14:17
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0