Jordgubbar..

Sitter och äter jordgubbar till frukost nu. När som helst kommer det nå folk från fastighetsmojjen, vi har begärt en ombesiktning av vår lägenhet. Det är alldeles för mycket hål och så i väggarna efter den som bodde här innan. De ska komma nu klockan tio. Efter det ska jag, beroende på om det går att se föreläsningen på min dator eller ej, kanske fara till universtitetet och kolla på den där.

Just det, jag köpte en ny tischa igår, en grön, ganska lång, tajt med ett svart tryck på. 250 kr på Rut m.fl.

Nu har han varit här och tittat på lägeheten, gick ganska fort. Lutar åt att vi åtminstone får ett rum omtapetserat. Dock inte helt säkert, de ska diskutera det. Får nog även ommålat på ena toaletten. Vi får se, blir spännande! Nu måste jag dock se på liet av de föreläsningarna jag kan se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0