Just det..

..jag har glömt att berätta att min fina nya systemkamera har kommit. Den kom i förrgår, samma med objektivet, det kom också då. Nu väntar jag bara på minneskortet, hoppas på att det kommer snart. Det blev skickat idag varjefall, sent som attan! Jag beställde den 30/12 och det blev skickat idag. Webhallen brukar enligt dem själva skicka inom 24 h, men nu ligger de lite efter. LITE?! Tycker att de i sånna fall kan meddela att de ligger lite efter, så hade jag beställt från nå ställe som skickar lite fortare. Kan väl knappt hoppas på att de kommer imorrn? eller? Hur lång tid tar det för att ett vanligt brev kommer fram? Det är ju så litet så det skickas inte som paket. Hamnar varjefall i brevlådan, vilket är tur. Annars hade jag nog fått vänta tills nästa vecka.

 Så nu väntar jag med spänning på att det kommer fram så att jag kan få testa kameran. Skulle verkligen vilja att det kommer fram imorrn då 2 klasskamrater kommer på besök. På fredag ska de nämligen dissekera massor. De läser ju anatomi och fysiologi nu. Ska ringa och fråga om jag kan få vara med på dissekeringen, trots att jag tillgodoräknat kursen. Skulle var kul. Ska testa och ringa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0