Kan jag inte bara få en ny mobil?

Har precis kommit hem från Elgiganten. De säger att de inte kan ge mig en ny mobil. I så fall måste jag lämna in telefonen en 4:e gång och så får verkstaden bestämma om jag får en ny. Hur som helst så fick jag istället en ny laddare och ska testa om den fungerar bättre. Den verkar funka, men det har min andra också gjort. Jag menar, jag har testat typ 10 ggr irad o min laddare har fungerat, medan det typ 30 min senare inte fungerar alls. Man kan ju undra om de inte kollat om det är laddaren det är fel på, på servicen? Jag menar, jag har skickat in mobilen OCH laddaren alla gånger.

Så LESS på dem att jag skulle kunna kräkas.

Nu ska jag ta och fixa lite med bloggdesignen som jag håller på med åt en vän. Hoppas det blir bra, inte superduktig än, men kan ändå fixa ganska mycket.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hmm, om inte jag har fel så ska du få en ny mobil efter 3:e gången? Kan ha fel, men har för mig att det är så. Du kanske skulle kolla upp det lite? så de inte håller på o driva med dig!



Mm, man blir skit sur för att de inte hjälper än som de ska göra. Asså, visar att de är ganska... arroganta av sig och bara bryr sig om sig själva.

2009-01-21 @ 19:21:22
URL: http://setesh.blogg.se/
Postat av: Linda-Pauline

tack för kommentarerna i min blogg!

2009-01-21 @ 19:56:58
URL: http://lindapauline1.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha, jaa :)

2009-01-21 @ 20:17:35
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0