Massor av inlägg..

Idag har jag suttit non-stop och skrivit en rapport tillsammans med klasskamrater över marratech i 6 timmar!! Non-stop i 6-timmar är sjukt jobbigt. Detta medförde att jag inte hunnit läsa bloggar via bloglovin. Nu på kvällen skulle jag ta igen det. Hade över 60 nya inlägg att läsa och undertiden trillar det in ett tiotal till. Har nu suttit i säkert 2-2,5 timmar och gått igenom nya inlägg i bloggvärlden. Det tog sin lilla tid, men nu är jag ifatt igen.

Glöm inte att följa min blogg via bloglovin!


Kommentarer
Postat av: Christian Andersson, Fotoblogg

sv: haha, nej så bra minne har jag inte. :) eftersom jag fotar i RAW format så ser jag inställningarna när jag öppnar bilden i RAW-konverteraren. Men det ska gå att se även om man fotar i jpeg. vet dock inte just nu hur..

2009-01-21 @ 20:35:18
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0