Oj oj..

..Nytt besöks rekord igår, 83 unika besökare. Vem skulle kunna tro att jag hade ca 7 unika besökare för typ 1,5 veckor sen? Bra jobbat allihopa, fortsätt så :)

Glöm inte att följa bloggen via bloglovin.






Idag ska jag försöka koncentrera mig på att plugga utvecklingspsykologi och utvecklingspsykologiska teorier.. *suck* Sen fram emot eftermiddagen så måste jag börja packa, far ju till Sthlm ikväll. Jobb för hela slanten typ, inte så mycket annat kommer hinnas med. Jag kommer vara död efter jobbet, jag är inte van att gå upp kl.06.00, snarare runt kl.10.00... Ska varjefall försöka uppdatera så mycket jag kan. Förhoppningsvis blir det massa nya foton också, hoppas på bra väder i Sthlm.

Hur är Sthlms väder nu?

Kommentarer
Postat av: Arandur

sv: du skickar in de bloggare/bloggerskor som du vill se i en utmaning.

Jag kommer sedan kontakta alla de bloggare/bloggerskor som du och alla andra har skickat in.

Hag frågar om de är intresserad eller inte och så får de vara med och tävla

2009-01-30 @ 11:53:47
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Sofie

Och nu fick du en till träff!!!

:-)

2009-01-30 @ 12:18:18
URL: http://magstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0