Orolig

Jag är orolig för katten våran. Han kräks fortfarande. Hittils idag två gånger, natten till igår 3 ggr, innan dess senaste dagarna 1 gång/dygn. Vi som trodde han började bli bättre. Även märkt att han antagligen också varit lös i magen senaste dagarna. Antibiotikan är slut, men vi har fortfarande kvar av magmedicinen som han får 2-3 ggr/dygn. Vi har även märkt att han göt några konstiga tuggrörelser, typ tuggar på tungan och skakar på huvudet. Svårt att beskriva, men det har han varjefall börjat med sen han började kräkas. Har varjefall en ny tid hos veterinären imorrn. Då ska de ta lite prover på honom. Hoppas vi kan få reda på vad det är som är fel.

Idag har jag annars inte gjort så mycket. Gick ut en sväng och lämnade igen filmerna vi hyrde igår. Gick även förbi djuraffären och köpte en ny klotång(3:e, slarvat bort 2 st), köpte även en liten mus åt Morris och en matta att ha framför lådan. Hoppas på att det blir mindre spill utanför lådan(över hela badrumsgolvet normalt sett).

Annars har det inte blivit så mycket gjort idag. Längtar till skolan börjar på allvar igen. Trisst när man bara går hemma och gör ingenting. I och för sig är väl det skönt ett tag, men man ledsnar på det också. Jag skulle behöva shoppa lite kläder, hade väl varit bra och göra det nu när det är rea, men jag är pank typ. Känns inge kul att behöva ta av sparpengarna, men snart måste jag. Behöver verkligen ett par jeans(helst fler) och lite tröjor.

Kommentarer
Postat av: Fabian

SV: Hehe ok.. jag trodde skadorna på mobilen var pga du hade tappat den typ. Men så var det alltså inte. :) Men vad tradigt att man får tillbaka en ännu mer trasig mobil efter att man lämnat den till service. Ja du verkar ha en otrolig otur med dina elektronikprylar. :( Hoppas systemkameran funkar som den ska och utan att den strular.. Vad för kamera fotar du med?



Fabbe

2009-01-12 @ 18:36:07
URL: http://photobyfabbe.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0