Solstorm

Har precis tittat klart på filmen "Solstorm". Den var ganska bra för att vara en svensk film tycker jag. Ändå var den lite skum på någit sätt, men jag gillar den ändå. Den var ändå ganska hemsk, med en pastor som inte kunde hålla fingrarna i styr. Ska inte avslöja för mycket, om det är någon som inte sett filmen. Trots allt sevärd, speciellt om man sitter hemma och inte har något att göra.

I veckan blir det jobb för hela slanten. Ska dock försöka få in en träff med C, jag hann ju inte hälsa på henne senast jag var nere. Sen hade jag tänkt försöka fota lite en eftermiddag, när var och hur vet jag inte. Hade tänkt få med mig J åtminstone, han har ju även stativ och så. Skulle vilja testa lite, sen så tänkte jag att han ska få lära mig lite funktioner på kameran som jag inte lärt mig ännu. Hoppas på att ta några fina Stockholmsbilder varjefall. Sen ska jag försöka få in en fika eller dyl med min syssling E. Träffade henne och en annan kompis H igår, gick förbi Snaps och sa hej. Inte träffat H på länge heller. Lite avundsjuk på henne, hon drar till Brasilien snart en längre vända.

Fan, har skitont i nacken. Måste ta tag i den. Måste till en sjukgymnast, inte bra som det är nu. Det har förvärrats och jag har ont hela tiden. Trycker jag där gör det ännu ondare, kotorna är ömma och varma. Ska ringa en sjukgymnast på måndag, jag måste innan det blir ännu värre. Det har som förvärrats ordentligt på bara några dagar.

Funderar på vad jag ska göra nu, blir nog att fortsätta läsa Shantaram. Är för tung i huvudet idag för att plugga. Skulle inte skada att sova en stund heller. Blev inte alltför många timmar inatt.


Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Jättefin verkligen! Fast 22 grader är lite väl kyligt i min värld :p

2009-01-31 @ 17:23:23
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Hahha. Snällt :)



Jag förstår vad du menar. Nja, mina lår är en av dom få sakerna jag skulle kunna tänka mig att göra något åt. Men det är lättare att vänja sig och vara lycklig ändå :)

2009-01-31 @ 20:51:07
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0