Stor och stark :)

Det är varjefall vad jag kommer bli om jag fortsätter så här. Var och gymmade med M igår. Körde bröst och mage. Vi körde stenhårt och det var faktiskt riktigt kul, men det känns ordentligt idag. Kan knappt resa mig från ryggläge på grund av träningsvärken i magen. Skönt med träningsvärk dock, då känns det att man kämpat på och slitit ordentligt.

Vi for iväg på IKSU idag igen och gymmade, men idag så blev det rygg och triceps. Känner inget ännu, men det lär kännas desto mer imorrn, dock lite färre övningar än för mage och bröst. De var riktiga killer-övningar som höll på att ta kål på mig :)

Igår så gjorde vi bland annat sit-ups på pilatesboll mot slutet. Det kändes inte som att det tog så mycket, man blev bara rent allmänt slut. Själva balanseringen gör ju så att alla muskler får arbeta för att stabilisera kroppen. Det märks, jag har träningsvärk i intercostal musklerna till och med. Gissa om det kändes där och i magen när jag nös? Ordentligt!

Usch. vad duktiga vi var! både igår och idag. Får hoppas att det håller i sig också. Skulle vara bra. Jag har varjefall tur som fortfarande har stenhårda underarmar sen klättringen, även om de inte orkar så mycket längre :)

Längtar till imorrn, då bör kameran och objektivet ha kommit fram. Objektivet skulle varit framme redan i fredags, men trots att jag fått avin och att det stod att den skulle vara framme så var den kvar i Ånge, liksom kameran. Minneskortet verkar det dock som att jag får vänta på. Jag vill ha allt imorrn! Jag vill testa grejerna. Sen blir det inte bättre av att det är röd dag på tisdag också, så om de inte kommer imorrn så kommer de tidigast på onsdag. Jag längtar såå... Håll tummarna för att grejerna kommer imorrn och att minneskortet kan pallra sig hit snart.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej allihopa! Nu till nyåret skulle det väl passa bra med en ny bloggdesign? Just nu har jag, Kristin, försäljning och auktion på hela 5 stycken! Du kan se designerna på länkarna nedan för mer information!



http://www.liddie.se/2009/january/bloggdesign-till-salu.html#comment



http://liddie.blogg.se/2008/december/designauktion-2.html#comment



http://liddie.blogg.se/2008/december/designauktion-x-3.html#comment



Vill du ha din blogg extraordinärt designad med DINA instruktioner kostar det endast 100 kronor, alltså kanske värt att få det exakt som du vill? Kolla då under "Beställa design?" för mer information!

2009-01-04 @ 22:59:25
URL: http://www.liddie.se
Postat av: rosalucia

Camilla Läckbergs "sjöjungfrun" var bra. Faktiskt en av hennes bästa, kanske den bästa hittills. Å andra sidan har jag inte tyckt att alla hennes böcker varit så bra, men förstås läsvärda.

Om du gillar deckare, så är Karin Wahlberg ett hett tips. Tycker hon skriver jättebra. Också förstås Mankells "Wallander"-böcker..sååå mycket bättre än filmerna.

2009-01-06 @ 11:40:04
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se
Postat av: rosalucia

Tackar för boktipsen!!!!

Du har en utmärkelse att hämta inne hos mej.

Om du redan fått den före jul(missade helt att den snurrade runt då), så bara strunta i den.

Och Känn dej bara Läst&Uppskattad igen!

2009-01-06 @ 12:41:02
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0