Uppe med tuppen..

..ja nästan varjefall. Fastighetsskötaren ringde och väckte mig idag. Efter att vi pratat lite om glaset till köksfläkten, så säger han att han står utanför. Halv nio på morgonen! Gahh! Han säger i och för sig att han kan komma tillbaka senare när jag sovit klart, han hör typ hur jag snackar i nattmössan. Fast det kan man ju inte säga att han ska göra? Känns ju lite taskigt om han står utanför. Så det var ju bara att pallra sig upp och klä på sig. På ett sätt bra, då kanske jag kan ta mig till bibblan och skriva ut lite grejer och se om det finns nå andra böcker som kan vara värda att ha. Funderar dock på att gå och sova igen, en liten stund bara. Verkligen dödstrött och sitter och gäspar hela tiden. Eller om jag bara lägger mig på soffan en stund, tror jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0