Upptagen

Har fullt upp idag. Sitter och skriver en rapport i marratech om folkhälsa, har hållt på nu sen klockan 10.00 imorse. Det är fortfarande massor kvar. Dock blir vi nog någelunda klara med själva "resultatet" idag. De andra i basgruppen måste dock kolla igenom det och lägga till/tabort om de inte tycker att något passar in. Sen så måste nog diskussionen börja skrivas imorrn om vi ska hinna bli klara i veckan. Så mycket som ska skrivas, kommer nog sitta till minst 16.00 idag.

Därför det blir lite bristande uppdatering idag. Hinner inte fota något  varjefall, men kanske kommer ett vanligt inlägg lite senare idag. Nu måste jag dock fortsätta skriva.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Nae jag vet. Först trodde de de va blindtarmen, sen att jag hade tarmsten eller vad det heter, sen magmusklerna (ngn infektion), sen ngn vrickning etc. Sen helt plötsligt, fick jag en spruta i rumpan som var för att kolla om "musklerna" reagerade annorlunda. Det gjorde de inte, och jag fick åka hem :O inga svar alls liksom?



Vad jobbigt! Men dra te elgiganten och snacka med dem. De måste ge dig hjälp och service ifall du kräver det, annars har jag för mig att det bryter mot deras avtal man har!

2009-01-21 @ 15:07:38
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0