Lycksele

Har hela veckan varit i Lycksele och gått i skolan. Pluggar ju på distans, men på Umeå universitet fast med studieorten Lycksele. Har fått reda på var jag ska ha VFU (verksamhetsförlagd utbildning=praktik) till hösten. Som jag förstod det så ska jag vara på Malå sjukstuga i 4 veckor. Det kommer nog bli riktigt kul och intressant!

Annars så måste jag plugga massor. Har en deltentamen på fredag inbegripande sjukdomar och omvårdnad inom hjärta, kärl, andningsorganen och diabetes. Har inte pluggat ordentligt, tror jag ska fara förbi medicinska biblioteket en sväng(tror en bok jag varit i kö på har kommit, för nå dagar sen. Bara ingen tagit den för att jag dröjt hämta ut den, men jag har ju varit i Lycksele.

Jag och en klasskamrat som slaggade här inatt var på bio igår och såg "Män som hatar kvinnor". Hon hade inte läst boken innan, men tyckte den var riktigt bra. Jag hade läst boken och tyckte den var jättebra.


Kommentarer
Postat av: mia

Ja den är bra den filmen & boken för den delen =)

2009-05-10 @ 18:53:45
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Den hemlige bokvännen

Ditt paket postas imorgon! Sorry för att du fått vänta!

2009-05-11 @ 20:56:01
Postat av: Tesstamente

Låter hektiskt!! Då är det bra att koppla av med lite film:-)



Var rädd om pekfingret, hehe!

2009-05-13 @ 21:46:56
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0