Pipes of Scotland

Igår blev det utgång på Pipes. Va riktigt kul att gå ut, jag är ute så sällan. Hade tänkt att gå ut på Cover Club eller Rex, men det var så himla lång kö att det blev Pipes istället. En negativ sak med Pipes är att all deras fatöl smakar ruskigt illa. Det är något med stället, har aldrig druckit god fatöl där, trots att man testat olika sorter. Sorter som annars är riktigt goda. Var ute med M och 3 kompisar till honom(1 tjej och 2 killar). Tjejen hade jag inte träffat förut, men hon var jättetrevlig.

 

Efter Pipes blev det hamburgare på Max. Måste bara säga att deras chilicheese sticks eller vad det är med sourcremedipp är jättegott ihop! Testade deras nachoburgare, helt okej. Till det blev det mjölk och fruktsallad.

 

Borde verkligen pluggat i helgen, men jag har inte alls haft lust. Så trist ämne, tyvärr mitt huvudämne just nu.

 

Just det, vi ska flytta snart. Får tillträde 1 november, men jag har ju tenta 4:e så jag vet inte om det blir av innan dess. Hur som helst ska vi flytta från våran vindslägenhet (2:a 63 kvm) till en lägenhet på bottenvåning med uteplats. Det är en 4:a på 90 kvm och relativt fräsch och trots detta billigare än vår tvåa.  Förstår det egentligen inte, men jag är glad. Har längtat efter en större lägenhet, där man kan gå i väg och vara ifred ibland. Som vi har det nu är enda stället toaletten om inte katten ska in dit. Jag har redan planerat att vi ska köpa en ny soffa, en ny säng + sänggavel, en byrå och en bokhylla. Sen så hoppas jag på att min familj ska komma och hälsa på oss så att jag kan få upp lite av mina grejer som ligger i deras källare. Bland annat är det en kartong med böcker jag skulle vilja få in i en snygg bokhylla tillsammans med alla böcker jag har här uppe.

 

Nu måste jag dock fixa lite här hemma, men jag återkommer J

 

Förresten har reggat mig på en sida där man erbjuds presentkort som funkar på HM och Gina Tricot genom att man samlar poäng. Om ni också vill få gratiskläder så regga er här: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=94655


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0