Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson

Den var riktigt bra, tur att han hann skriva nästa bok också. Hade inte varit så roligt slut annars. Iof så vet jag inte riktigt hur "Luftslottet som sprängdes" slutar än, även om jag börjar närma mig slutet nu. Hoppas dock att den slutar bra!

Jag gillar Lisbets stil, hon är grym :) Höll på att skriva att jag tyckte början på boken var seg, men nu minns jag inte om det var andra eller tredje boken :P Tyckte det var lite småsegt när Lisbeth var ute och reste, det där med paret som bråkade och tornadon/cyklon/orkanen och killen hon strulade med. För min del hade det kunnat hoppats över.

Hur som helst, en riktigt bra bok, men inte det bästa jag läst.


Kommentarer
Postat av: mia

Japp flickan som lekte med elden var min favvo bok av dom tre =)



Åhh en hemlig bokvän? lät spännande ;)



Kramar

2009-04-07 @ 20:46:52
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Ellen

Flickan som lekte med elden är den bästa av böckerna i serien, tycker jag!

Filmerna är också rätt bra, men böckerna är bättre ;)

2010-02-02 @ 16:40:33
URL: http://ellensphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0