Pocket & Trix

Åh fick precis ett jättepaket från min hemliga bokvän! Förstår inte hur mycket hon har lyckats få ner i M-påsen. Riktigt kul var det, har sett fram emot det enda sen förra paketet kom :) BARA en månad kvar till nästa, som tyvärr även är sista paketet.. :(

Morris gillade leksaksmusen massor, samma med cat-sticks'en.

Musen får han bara leka med när vi har uppsikt över honom, men den var super! Stor kula och allt, det är bara det som duger åt honom :) Han har saknat mössen massor, har inte fått leka med dem sen veterinärbesöket. Det är ett under att det inte är meterlånga spår efter klorna på parketten :P Han är tokig i dem och blir så ivrig att få tag på dem att han inte kan stanna.

Nu tycker jag nästan lite synd om min bokvän som jag skickat paket till. Rymdes nästan ingenting utöver boken, iof en ruskigt bra bok (över 900 sidor), men ändå. Fick med lite annat smått, men jag får ta igen det i nästa paket.

TACK snälla hemliga bokvän för ett jättefint påsk-bokpaket :) Perfekt med "En sorts kärlek", ska läsa den så fort jag blivit klar med "Luftslottet som sprängdes", inte så många sidor kvar nu. :)



Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj så mycket snask!! Vill ha!

2009-04-07 @ 12:01:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg,se
Postat av: Hemlig bokvän

Vilken söt kisse!

2009-04-13 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0