Alla <3:ans dag!

Det första vi gjorde idag när vi vaknade var faktiskt inte att äta frukost. Det första var att storstäda hela lägenheten. SÅ skönt när allt är ren och fräscht! Man mår så mcyket bättre då. Det blev att dammsuga hela soffan, piska alla mattor och borsta vardagsrumsmattan ren från katthår, dammsuga och dammtorka överallt, diska, byta sängkläder och så klart fixa allt småplock. Det som är kvar är att skura(tror vi struntar i det) och ta tag i att sätta upp tavlor som inte blivit upphängda ännu.

Sen så måste jag faktiskt tenta plugga. Måste läsa klart utvecklingspsykologi boken samt läsa ett ganska stort kapitel i en annan bok. Måste åtminstone läsa klart första boken idag, kommer aldrig hinna annars. Ska även försöka att knåpa ihop en liten alla hjärtans dag present till sambon medan han far och handlar i eftermiddag. Sen blir det alla laga ihop en underbart god mysmiddag.

Dagen har gått jättefort idag, vilket iof beror på att vi sov bort halva dagen. Hoppas kvällen blir mysig varjefall. Ska hoppa in i duschen nu tror jag eller om jag tar och läser lite utvecklingspsykologi först.

Hörs säkert lite senare.
Hoppas alla får en fin och mysig alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Den inställningen sitter inte på ratten. På min kamera sitter den vid displayen, så har jag fyra knappar i en cirkel och en knapp i mitten. En av dom trycker man på för att få upp de inställningarna. Då finns det Auto, dagsljus, natt, glödlampa, lysrör etc. Men det går bara att ändras i vissa lägen på ratten, typ P eller manuell tror jag det är.

2009-02-14 @ 15:23:16
URL: http://lindapauline1.blogg.se/
Postat av: Erica,

låter som en bra dag dock! =)

2009-02-14 @ 18:01:56
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Erica,

skönt att sova länge :D

2009-02-14 @ 20:07:02
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0