Benjamin Button

På eftermiddagen var jag iväg och jobbade. Gick faktiskt ganska bra, inga tävlingar dock. Var lite tveksam till att gå och jobba eftersom jag haft huvudvärk hela gårdagskvällen och på morgonen. Tog mig iväg varjefall på 2 st Treo.

Framåt kvällen var jag så uttråkad, speciellt nu när sambon är bortrest så jag gick faktiskt på bio. Såg Benjamin Buttons otroliga liv. Den var faktiskt riktigt bra, när man läste om den så verkade den skitdålig, men en kompis berättade att den var superbra så jag gav den en chans. Den VAR faktiskt bra också. Blir kanske bättre i och med att jag inte hade några större förväntningar på den heller. Vet inte, men absolut sevärd hur som helst.

Imorrn blir det utbildning kl. 17.00. Sen ska jag plugga på det i 2 veckor, sen så ska jag göra ett prov. Går det bra så får jag åtminstone sälja AIG försäkringar sen. Tror det är lite speciellt med att sälja försäkringar, tror man måste gått en utbildning först, det är säkert något med lagar eller så.

Nu är jag jättetrött, klockan är massor. Ska slå en signal till min älskling och sen ska jag faktsikt sova.
Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att du lämnade en kommentar hos mig, så att jag hittade in till dig!

2009-03-01 @ 12:34:45
URL: http://stundpajorden.blogspot.com
Postat av: Västmanländskan

Hej! Tittar in hos dig också. Är lite biosugen. Då kanske man ska satsa på Benjamin Button.

2009-03-01 @ 14:07:27
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com
Postat av: [F R I D A]

tack så jätte mycket :')

2009-03-01 @ 16:30:57
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0