Filmkväll

Ikväll blev det filmkväll med sambon. Han övergav mig dock efter ett tag. Tittade dock klart på filmen själv. Vi (Jag) såg på "Försoning". Tycker faktiskt att den var ganska bra faktiskt! Hemskt av lillasyster att göra som hon gjorde dock. Sen hemskt av Lola att gifta sig med snubben. Jag tror att hon åtminstone innerst inne visste att det var han. Hoppas att jag inte avslöjat för mycket nu.





By the way Kissie är galen!


Glöm inte att rösta på mig i bästa fotoblogg tävlingen! Röstar gör ni här!






Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande med ett jobb.

Ska hålla en lyckotumme idag så får du berätta hur det gick :)

Kram

2009-02-12 @ 06:08:42
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0