Mycket sälj nu..

..förhoppningsvis så kommer jag snart blogga om annat än sälj, bara det här första ruset har lagt sig så kommer jag nog igång igen! :)

Måste bara berätta hur glad jag är! Idag så var det sista dagen på säljutbildningen och vi började runt 18.10-15 och sålde till 21.00. Alltså lite kortare tid än igår, lyckades dock sälja hela 23 prenumerationer på Topphälsa!  Lyckades tom sälja till 42 % av de personer jag ringde, om man bortser från de som inte var hemma och telefonsvarare o dyl.

Tycker jag var riktigt bra och typ alla jag snackade med tyckte att jag var jätteduktig och verkligen visste vad jag skulle säga och så. Flera av de som sa nej, för att det just nu var ett dåligt tillfälle, sa det t o m. Vi som sålde Topphälsa tävlade dessutom om vem som sålde mest och jag vann och fick en bonus på 100kr. Kul! det sporrar en att göra ännu bättre ifrån sig!

Ringde till en person som hade NIX'at sig oxå. Grejen var att hon ganska nyligen gjort det så det hade inte börjat verka ännu. Lyckades dock faktiskt sälja till henne trots detta, det tycker jag var ganska bra.

Nu är jag seg som tusan och ska snart gå och sova. Seminariumet idag gick bra, skönt att det är över.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad är det du säljer för för företag?

2009-02-20 @ 00:25:18
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Postat av: rosalucia

Det låter som att du kommer att bli en kanonsäljare!!! Vad roligt att du gillar det; jag skulle nog tycka att det var en mardröm...hu. (Gillar inte telefon)

Ha en skön fredagkväll!!!!

2009-02-20 @ 09:29:19
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se
Postat av: Erik Keding

Det där är faktiskt riktigt strongt gjort, du är säkerligen en bra säljare du!

2009-02-20 @ 17:12:23
URL: http://karatehummer.se/erik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0