Perfekta presenten!

Åh såg på Marta Stewart show och såg att man kunde göra sina egna m&m's.

Jag gick snabbt in på m&m's hemsida för att fixa. Där kunde man välja vilka färger m&m'en skulle ha, samt ladda upp ett foto som de trycker på. Samt att man kunde skriva 3 olika texter på dem.

En så kul idé och så skickar de bara inom USA. :( Då blev jag lite ledsen, hade ju gjort jättesöta m&m till mig och min älskling.

Varför bor inte jag i USA? Eller ännu hellre, varför inte skeppa till Europa?




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,






Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Du kan beställa det av mig! Däremot kan jag inte garantera kvalité, smak, storlek och likhet. Bör kanske nämna att egentligen är det nersmält choklad inrullat i ditt eget personliga foto, med text skriven med bläckpenna! Men jag skeppar till Europa;-)



Hjärtevarmt tack för din fantastiska kommentar.. jag lyfte nog nån centimeter över stolen när jag läste det (kan även ha varit chillin jag åt igår). Men GLAD blev jag, tack tack tack:-)

2009-02-16 @ 19:04:19
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kul grej! Kan du inte be Obama att fixa en påse och lägga den på lådan åt dig ;-)

2009-02-16 @ 20:16:50
URL: http://magstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0