Pocket & trix

Nu har jag fått en kommentar från min pocket & trix vän. Han/hon ska snoka reda på vad jag gillar för böcker(utan att jag får reda på vem det är). Detta för att man sen ska hitta en bok som passar, lägga i ett av postens M-kuvert tillsammans med nåt annat smått. Ska bli så roligt, jag håller på att fnula förfullt på vilken bok jag ska skicka. Finns ju så många bra som man bara vill dela med sig av. Men den måste ju passa bokvännen också! Kul ska det bli varjefall. 

Ikväll har det gått super på jobbet. Sålde även idag receptkort, en samlingspärm och registerkort. Presenterna som följde med var en beige skitfull dragväska, en matchande scarf och ett halsband. Halsbandet var snyggt, men väskan skulle jag aldrig visa mig ute med. Hur som helst fick jag iväg 25 st på 4 h. Provisonen på första 8 var 20:- och därefter 25:-. Så idag låg jag på en timlön på typ 145 kr/h. Även idag så hade vi en tävling sista timman, men tyvärr så råkade en av de andra säljcoacherna kasta papprena med hur mycket vi sålt innan tävlingen startade. Men som det såg ut så verkar det som att jag vann. Säljcoachen som startade tävlingen satte varjefall sin månadslön på att jag vann. (3.e gången i så fall på en dryg vecka, och då har jag bara jobbat en dryg vecka där också och aldrig tidigare sålt nåt).

Har även börja läsa Paolo Coelho's "Vid floden piedra satte jag mig ner och grät". Den är ganska skum och jag vet inte vad jag tycker egentligen. Har kommit ungefär halva och den är väl okej, tänkvärd men inte så mycket mer. Varjefall inte så mycket som jag kommit hittils.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Annette

Säger bara GO GIRL!!! Rätt kvinna på rätt plats kan man nog säga ;)



haha lite kul med tanke på mitt inlägg idag hihi hoppas det inte är stötande för dig ialalfall det jag skriver ;) Då åker det bort isåfall ;) Hojta bara till så raderar jag om det är så. Men hoppas även att du känner igen dig själv även om du jobbar som du gör ;)



Hoppas du får en kanon bra dag där på andra sidan skärmen!



Kram i massor härifrån

2009-02-26 @ 11:05:24
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Annette

aha så du menar jag blev lurad när jag gick med i en tidningsförsäljares förlsag att få för bara 4 månader istället för 1 år asgarv ;) Tvekar inte alls att du kan slingra dig runt dom haha

2009-02-26 @ 11:48:49
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0