Sambon borta..

...i helgen. Han skulle på jobb i Pite och passar då på att fara till sina föräldrar i helgen. Jag hade också velat följa med, men jag passar på och jobbar eftersom jag ska på utbildning på söndag och ändå inte kan följa med.

Igår tänkte vi även passa på att gå ut och äta på mitt favorit ställe (toklänge sen vi var där o för att P skulle iväg i helgen). Vi for alltså och åt på Lottas Krog, såklart blev det Lottas plankstek. Supergott! Även om det inte var lika bra som jag minns det, så var det ändå jättegott. Sen så när vi kom hem så kom vi på att det var rätt dag, vi firade 3 år och 9 månader igår. Egentligen inget att fira, men det var kul att när vi tänkte gå ut och äta bara för att få det lite mer romantiskt så blev det rätt.

Ska jobba idag och imorrn eftermiddag, bå borde jag kommit upp till de obligatoriska 10 pass/månad (om de 3 dagarna med utbildning räknas).

Hoppas det går bra idag.. Ska förresten försöka fota lite på söndag. Måste bara få tid, så mycket som ska göras jämt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0