Seminarium och intervju

Hallå

Mellan 10.30-12.00 så hade jag seminarium om folkhälsa och etniska minoritetsgrupper och deras syn på hälsa. Nu förstår jag ändå varför vi gjorde arbetet. Det kändes helt meningslöst till en början. Blev en hel del hyfsat livliga diskussioner(svårt att vara för livlig när man diskuterar online över Marratech, med webkamera och mic). Ganska intressant och givande.

Nu borde jag dock plugga massa på min tenta i utvecklingspsykologi och stress-krishantering. Svårt att plugga idag, är så nervös för intrevjun även om jag inte tror att det är några problem. Blir alltid sjukt nervös oavsett om det ibland redan är klart att jag har fått jobbet. Måste planera tiden nu om jag ska plugga först och göra iordning mig sen. Gör jag tvärtom finns det en risk att jag inte hinner plugga alls. Man kan ju hålla på att fixa sig i flera timmar om man har möjlighet. Även om man aldrig egentligen förbättrar något.

Ska varjefall försöka plugga någon timma innan jag blir för nervös över att jag inte kommer hinna fixa mig. Så nu är det dags att sätta fart.

Förresten, någon som har något bra tips som alla hjärtans dag present? Varken jag eller min sambo vill egentligen köpa något onödigt. Kan dock tänka mig att köpa något om det leder till att det blir något speciellt. Något som är för oss, eller visar på min kärlek till honom, på ett bra sätt utan att det känns för kommersiellt.

Kommentarer
Postat av: Erica,

kul med seminarium :D

2009-02-12 @ 13:24:04
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Annette

SV. Ja visst är den kul!! :)



Oj det där med alla hjärtans dags presenter är jag såååå dålig på. Men sen har man ju singelskapet att skylla på också ;) Hoppas du kommer på något msyigt i alla fall.



Hoppas det går bra på inteervjun sen ska hålla tummarna ;)



Kram Annette

2009-02-12 @ 14:32:21
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: ja spotify är bäst ! :D

2009-02-12 @ 16:10:27
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: jonathan

jaa exakt..indien skulle paasa bra=P

2009-02-12 @ 17:27:19
URL: http://lifeonweels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0