Shopping, massa böcker och jobb!

Idag har jag shoppat massor!

Först och främst på bokrean, även om bara 3 av de jag ville ha var på rea.

Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson

Häxan från Portobello - Paulo Coelho
Elva minuter - Paulo Coelho
Zahiren - Paulo Coelho
Vid floden Piedra satte jag mig ner och grät - Paulo Coelho

Flyga drake - Khaled Hosseini
Tusen strålande solar - Khaled Hosseini

Tror jag har alla de andra Coelho böckerna, har varjefall Djävulen och fröken Prym, Pilgrimsresan, Alkemisten och Veronika bestämmer sig för att dö.

Sen så har jag även shoppat ett par skitsnygga ankelboots, svarta med dragkedja på insidan och spänne på utsidan. En lång tröja med dragkedja en bit vid höften, sen sitter den lite lösare. Sen även 2 par jeansleggings. Ett par mörka med fickor bak och ett par ljusa slitna utan fickor. Tror dock att jag ska lämna tillbaka de ljusa, gillar dem inte riktigt. De är FÖR ljusa för mig tror jag.

Sen så gick det toppen för mig på jobbet idag. I dag så sålde jag receptkort från IMP Nordic och de drogs igång en tävling på direkten. Försten som sålde 8 st fick 100 kr i bonus och jag vann!! Sen så fortsatte vi och ett tag efter fikat så hade vi en till tävling. Den som sålde mest från o med då till vi slutade skulle få en fin pengabonus. Jag och en annan kille hade sålt lika många (8st) men han hade 32% avslut och jag 30 % så hann vann tyvärrr. Eller grattis till honom, jag är glad för det jag vann innan. Även om det varit kul att vinna då också.

Totalt blev det varje fall 23 st prenumerationer sålda. Superskönt på 4 timmar, eftersom målet var 4 st/h så jag är supernöjd. Det bästa var att det var jättebra proviosion oxå. De första 8 var det 20 kr på och alla efter så var det 25 kr på. Alltså 133,75 kr/h plus 100 spänn i bonus är väl inte helt fel??


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Ahhh, sötnos! :]

2009-02-24 @ 22:28:20
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej! Har nu startat Bloggkedjan "Pay it forward - by bloggers". Läste att du ville vara med. Gå in på min blogg och läs hur du ska göra! Tack för att du vill vara med, det här kan bli stort!



http://alexandramarias.blogg.se

2009-02-24 @ 23:11:34
URL: http://alexandramarias.blogg.se/
Postat av: Annette

Låter som du har haft en toppen dag med påfyllning med lite av varje :P och shoppar man så vill man ju ha pengar så klå dom andra på jobbet i tävlingarna framöver också!! ;)



Hoppas kvällen var bra för det var den här. Skitaskönt att ha besök av gamla invanda polare :P Så nu är tjejkväll inplanerad också den 27: mars så det blir lite smått och gott och singstar då skulle jag tro. Ska bli riktigt kul! :)



Go natt på dig nu min vän och ha en bra dag på jobbet i morron :)



Kram

2009-02-25 @ 00:09:53
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Erica,

kul! :D

2009-02-25 @ 10:15:33
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej hopp! Jag är ute på bloggturné för att hälsa på alla som liksom jag ska vara med på Pocket&Trix! Trevligt att råkas! :-)

2009-02-25 @ 10:44:05
URL: http://helena74.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0