Skit blogg..

Det har inte gått att uppdatera på hela kvällen! Ledsnar snart helt.

Det jag skulle berätta om var varje fall att jag anmält mig till Pocket och Trix hos En bok om dagen.

Ska blir så kul. Det går ut på att man köper en färdig frankerad M-påse på posten. Lägger i en ny (eller väldigt finläst) pocketbok som man tror passar mottagaren och sen fyller med massa annat trevligt t ex. godis, thé, ljus, kort eller något annat som man tror att den andra personen kommer uppskatta. Detta gör man 3 ggr, en gång i mars, en i april och en i maj(mellan 1:a och 15:e). Själv kommer man också få 3 paket från en hemlig avsändare som inte avslöjas förrän allt är klart. Meningen är att jag ska försöka lista ut vad min mottagare gillar och samtidigt försöka lista ut från vem mina paket kommer från. Ska bli så kul! Längtar redan på att jag ska få skicka och ta emot försat paketet.

Andra grejen jag skulle berätta var att jag läste ut Shantaram (av Gregory David Roberts) för några dagar sen. Har glömt bort att blogga om det. En superbra bok som jag rekommenderar varmt. Ett riktigt tjockt äventyr (drygt 940 sidor). Tog sin lilla tid att komma igenom, inte för att den inte var bra eller trögläst eller så. Den var jättespännande! Bara det att jag lovat mig själv att bara läsa på kvällen innan jag somnar. Problemet är att jag inte hinner/kan läsa varje kväll. Sen så när jag väl gör det så brukar jag somna, hur spännande det än är.

En riktigt bra bok varjefall, läs den!


Här kan ni läsa en spännande artikel/intervju med författaren om boken.
Nu längtar jag på att få se filmen som kommer ha Johnny Depp i huvudrollen!

Här hittar ni en länk till författarens hemsida om ni vill veta vad som hände sen.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Linnea

Min blogg har också krånglat lite på sistonne. vet inte varför, dem kanske håller på att förnya nåt på blogg.se då brukar det krångla ibland.

kram

2009-02-15 @ 23:25:53
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Erica,

förstår att du ledsnar!

2009-02-16 @ 10:00:37
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Lisen

snygg designe

2009-02-16 @ 11:03:00
URL: http://lisensvensson.blogg.se/
Postat av: Annette

Åh så DEN boken va bra?! Kollade precis på den inför bokrean men kände si så där när jag läste att den hade över 900 sidor :S haha lat som man är ibland ;)

Men då får man kolla den en extra gång då :) Tack för tipset..

2009-02-16 @ 12:51:21
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0