Superkul!

Kvällen har varit jätteskoj! Var på säljutbildning mellan kl. 16-21. Första delen var det idag och jag var toknervös. Det gick dock bra, första 4h och 20 minuterna var teori, information, avtal mm. Blev ganska trött i huvudet och fick huvudvärk(hade ju trots allt tentapluggat hela dagen innan utbildningen). Sista 40 minuterna så fick vi testa på att sälja, lyckades med att få 1 prenumerant. Kanske inte superbra, men det var ju första gången. Vissa fick man inte mer än presentera sig för innan de sa att de inte var intresserade, sen kom jag flera gånger till telefonsvarare och till nummer som inte fungerade, dessutom var det ganska lång tid mellan samtalen också, mer än de 20-30 sekunder som det ska vara ligga runt. 

Hur som helst var det jättekul, även om vissa är lite otrevliga ibland. Inget att haka upp sig på dock utan bara köra ännu hårdare på de kommande samtalen. Längtar till imorrn kväll då vi kommer få sälja lite mer, en lite längre stund hoppas jag på. Först är det dock mer teori och information.

Längtar på ett vis till imorrn, men ändå inte. Imorrn är det tenta och jag måste egentligen gå igenom alla anteckningar och se lite fler föreläsningar. Jag hann bara kolla på 2 st tidigare idag. Orkar dock inte, ska nog bara kolla igenom anteckningarna en gång och sen ta det som det kommer imorrn. inte hela världen om jag kuggar, är ju ledig i 5 veckor så då hinn

Kommentarer
Postat av: Fabian

Har du börjat kränga saker över telefon? :) vad för prenumerationer är det?



/fabbe

2009-02-17 @ 22:54:42
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/
Postat av: rosalucia

ojj, telefonförsäljare är ju inte direkt populära...då måste man nog tyvärr tåla att få luren i örat..usch.

Men utbildning är ju ALLTID bra, det har man nytta av jämt. Liksom erfarenheter, både bra o dåliga.



Låter inte bra att du mått dåligt; förmodligen kombon stress å för lite mat....du kanske kan ta med såna där nutrilette-bars, typ, att ta som måltids"tillskott" istället för "ersättning"!!!

Eller Mera frukt....?

2009-02-18 @ 08:34:40
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0