Tentan avklarad!

Kan dock inte säga hur det gick, ingen aning om jag klarar det. Med lite tur kanske :)

Var endel jätteskumma frågor, en fråga såg ut såhär:

"14. Beskriv kort en äldre person som du känner som är mycket gammal ur ett kroppsligt, själsligt/andligt och socialt perspektiv. a. Sammanfatta det som är starkt och det som är skört hos denna äldre person. Maxpoäng: 4"

Alltså går det att misslyckas på denna fråga? Ska beskriva en person jag känner och säga vad som är starkt och vad som är skört. Beror ju helt på hur man har tolkat frågan. Jag beskrev inte honom själsligt/andligt eftersom det uttryckligen inte står att jag ska göra det. Står bara att jag ska beskriva en person som är gammal själsligt/andligt, kroppsligt och socialt och säga vad det är som är starkt och skört. Hoppas på att det räcker.

Sen så var det massa andra konstiga frågor, men men ska inte älta tentan. Nu ska jag glömma och gå vidare :)

Nu sitter jag hemma och peppar för att det ska gå bra ikväll på utbildningen och när vi ska sälja igen. Ska bli kul, även om jag är jättetrött och känner mig konstig.

Shit, jag är farlig. Jag glömmer att jag kokar vatten på spisen. Undrar om vi har någon brandvarnare i den här lägenheten? borde kolla upp det och skaffa om vi inte har.

Förresten, reklamen där en snubbe står i duschen och sjunger/vrålar  "since you been gone.." är faktiskt lite kul.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0