Total brist..

..på motivation fortfarande. Gick upp vid nio imorse, men var jättetrött och omotiverad. Gick och la mig igen vid 11, då jag trodde att om jag sov en stund så kommer jag igen sen. Ha! Sambon väcker mig just innan 15.00 och säger att vi ska äta lunch. Så vi äter lasagne från igår. Nu är jag fortfarande inte ett dugg motiverad. Sju dagar kvar till min tenta, har mycket att göra egentligen.

Ringde på en jobbannons som säljare, inge svar. Ska testa igen senare, nu är jag ganska sugen på att bara jobba med vad som helst och dra in pengar. Ett tag åtminstone. Vi får se, tänkte börja med en deltidstjänst och se hur det går. Vet fortfarande inte vad jag vill egentligen. Eller egentligen skulle jag vilja att min arbetsplats och alla mina arbetskamrater fanns i Umeå :P Så att jag skulle kunna jobba med det som jag är utbildad som.

En annan sak jag skulle vilja är att ha ett eget företag och driva det till framgång. Har dock ingen bra företagsidé på lager. Sitter och funderar jämt, men jag är inte så bra på sånt. Någon som har en bra idé som ni vill dela med er av?

Kommentarer
Postat av: Erica,

svar: ja, ibland står man inför många val..

Jepp, majsen var riktigt goda^^



Lycka till med jobbet =)

2009-02-11 @ 15:55:55
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0