Gott med Kamut :)

Igår var jag och M ute på en partyrunda. Först kom han dock hit och käkade middag med mig och sambon. Käkade kyckling innerfiléer med Kamut vete. I kamut vetet hade jag blandat i tomater, purjolök, lök, oliver, chili, spad från inlagda vitlökar +en dressing gjord på vinäger, olivolja, salt, olika sorters peppar, socker, 3 pressade vitlöksklyftor. Blev jättegott, lite starkt blev det, hade gjort en ganska stark marinad till kycklingen också. Gott var det varjefall.

Sen så for vi ut, först på bishop arms. Helt okej ställe, gick dock ganska fort vidare till Lottas. Ganska kul där också, men for efter ett tag vidare till Teatercaféet. Var skitkul, mötte upp J och hennes kompisar. Det var trevligt att sitta och snacka lite med dem. Drack massa jättegoda alkoholfria drinkar. Superbra pris eftersom de var alkoholfria också, 22 och 27 kr. :)
Stannade där till stängning. Blev sen en snabb hamburgare på Donken som fyllemat innan det var dags att gå hem. Riktigt gott!


Utmaning

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?  Kram på alla hj dag
2. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Vem är nykterist?
3. Vilket sms blev du mest berörd av? Mitt enda problem är att hitta en parkering.
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Vi är på snaps..
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Tack! :)
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Ok. Vi hörs! kram
7. Vad vill du höra mest av allt? Ditt kontantkort har laddats med 200,00 kr.
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? Vi vet! :)
9 Din romantiska replik? Tja! Är på väg till stan för fika.. Ska du med?
10.Vad skulle du säga om du blev bestulen? Ditt kontantkort har laddats med 200,00 kr.

Utmanar:
Åsa
Anette
Susanna
Sandy
Stina

Fick utmaningen från Linnéa


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Annette

Haha okej den får jag kolla på lite senare :P

Men ser ju helklart kul ut ;)

Vet inte riktigt om jag fattat exakt vilka sms som ska svaras med på vilka frågor.. men det löser jag nog ..



Men på dina svar fattar jag att vi har samma abonnemang på mobilen hahaha



Ha det gott

2009-02-22 @ 17:37:36
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0