Vid floden Piedra satte jag mig ner och grät - Paulo Coelho

Läste klart boken igår, och den var faktiskt helt okej. Tänkvärd och den slutade bättre än vad jag trodde. Men det var ingen "jag måste bara läsa den där boken"-bok. Vissa av Coelho's böcker har varit riktigt bra, medan andra lite mer av en besvikelse, fast ändå inte. De är okej, läsavärda, men inget måste. Jag har mest köpt alla nu för att läsa igenom dem, sen så står de så fina där i bokhyllan :) De är riktigt snygga.


bildlänk

Nu har jag börjat på boken "Snälla pappa, nej" av Stuart Howarth. Vet inte vad jag tycker om den ännu. Jag har ju läst så fruktansvärt mycket verklighetsbaserade böcker och sanna historier. Det är inte alla som är gripande. Vi får se vad jag tycker om den här sen, har inte kommit så långt. Jag gillar verklighetsbaserade böcker, men nu har jag nog läst alla jag vill typ. Har inte kommit såå mycket nytt på sistone och det är inte alla som tilltalar mig heller. 

Nu ska jag ta och läsa ikapp på bloggfronten innan jag fortsätter med snälla pappa, nej. Bloglovin strulade igår och jag hade massa att läsa när jag kom hem, men icke. Får ta igen det nu.

Förresten, rösta gärna på mig i Sebastian Bergströms fototävling här, nummer 9 är m in bild.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0