Föreläsning

Har nu kollat klart på den föreläsning jag inte orkade kolla klart på igår, har även kollat på en annan föreläsning om Motiverande samtal. Den var mycket bättre än den andra, powerpointen var mycket mer kortfattad. Funderar nu på om jag ska kolla på en till föreläsning eller vänta ett tag med det, man blir ganska slut i huvudet.

Har 3 föreläsningar till som jag måste se, plus 3 kortare filmer som ska analyseras. Jag och en annan kompis ska analysera en av dem, men man måste ju titta på alla, eftersom en gemensam rapport ska in för alla filmerna.

Undertiden jag satt och antecknade var Morris(katten) jättebusig och ville leka. Han försökte äta upp min penna och sen hålla fast min arm, vilket resulterade i tre ordentliga rivmärken på armen. Kanske dags att klippa klorna igen? Tycker jag klipper klorna mest hela tiden. Näe, kanske inte hela tiden, men väldigt ofta känns det som.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nominera fruslusk.blogspot.com på denna länk



http://tyskungen.se/stora-blogg-riset/#Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0