Otippat värre..

Igår for jag till Stockholm, landade vid 20-tiden. Tog arlanda express till stan och mötte upp J. Vi hade planerat att gå ut och dricka öl nånstans, då L & A som jag skulle bo hos var på konsert till 1-tiden på natten. Jag och J drog först till Bagpipers inn, vid St Eriksplan. Var jättemycket folk där, men vi hittade två barstolar på nedervåningen varje fall. Tog en öl där innan vi for vidare, denna gång hamnade i på Gröne jägaren av alla ställen. De hade billigt käk, så vi gick in. Samtidigt som vi käkade så kollade vi på kareoken som precis dragit igång. Försökte övertala nån att köra "Stad i ljus", men tyvärr hade det blivit fullt.

Vissa personer gör en minst sagt förvånad. En DAM på sisodär 70 år nåt, gick upp och skulle köra en Amy Winehouse låt, otippat värre! Att damen ser lite smålustig ut gör inte saken bättre. Hur som helst hade damen en jäkla power i rösten, hon var skitduktig och snacka om att hon förvånade oss alla.

Vid 1-tiden ringer L och A, vi ska börja dra oss hemåt, tyvärr går tunnelbannan jättesällan och vi var inte hemma förrän nånstans halv tre tiden imorse tror jag.

Ska upp och käka lite frukost eller nåt nu. Uppdaterar mer lite senare.



Just det, susanna. Det blev 4697 steg från kl. 18 till 00 igår. Därefter 2900 steg under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0