Tyck synd om mig..

..för jag har blivit TOKförkyld.. Inte alls kul, jag som hade massa planer. Dessa får dock vänta tills jag blir frisk. Dock har jag hittat en jättebra nässpray, Otrivin Comp. Den tar både bort rinnsnuvan och nästäppan. Igår morse kände jag mig lite snuvig, tog nässprayen och glömde helt bort att jag började bli sjuk. Planerade att fara och gymma eller ev. köra spinning. Haha, yeah right. När sprayens verkan började släppa, ungefär när jag var inne och kikade på spinningpass så insåg jag att jag började bli sjuk. Det hade jag helt glömt bort. Kändes fånigt att strunta i träningen, jag hade ju mått super hela dagen (tack vara nässprayen). Stannade varjefall hemma och senare på kvällen fick jag feber. Så typiskt, jag som hade hoppats på att det bara var lite snuva som skulle gå över. Idag är det ännu värre. Riktigt förkyld och huvudet känns som en upplåst ballong. Allt runt om kring mig går långssamt, hör taskigt(lock i örat) och jag känner mig alldeles vinglig och svag.

Jag som verkligen vill träna nu. Jag som längtar efter att vi ska gymma(för en gångs skull). Jag som t o m VILL gå på spinning trots att jag förra gången(nå år sen) svor på att jag aldrig mer skulle fara på spinning. Man glömmer helt enkel hur jäkla plågsamt det är. Man tar i så att man nästan kräks samtidigt som man får blåmärken av sadeln på sittbenen och har ont i en vecka efteråt. Nu längtar jag dock bara tills jag kan träna igen.. jag hatar att vara sjuk.. tyck lite synd om mig :)

Nu ska jag nog ta och bädda ner mig ordentligt och läsa min tegelsten till bok "Shantaram". Ritkigt bra faktiskt. Det jobbiga är ja inte orkar läsa så mycket när jag är sjuk. Inte när jag har feber varjefall.

Kommentarer
Postat av: Erica,

tycker synd om du får krya på dig! =)

2009-01-17 @ 23:19:21
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0