Flyga drake - Khaled Hosseini

Igår läste jag klart boken Flyga drake av Khaled Hosseini. I början hade jag lite svårt för boken, men ju längre jag läste, desto mer gillade jag den. Blev dock lite besviken när jag såg att Tusen strålande solar, inte var en fortsättning. Hade velat följa med lite längre. Boken handlar om en pojken som växer upp med samvetskval från något som inträffat hans vän i barndomen. Han försöker glömma det och gå vidare, men långt senare får han möjligheten att ställa saker till rätta.
Jag tänker inte avslöja mer, det är en bra och läsvärd bok.



Kan även meddela att jag kollat klart på första säsongen av Kyle XY och jag är supernöjd. Ska börja kolla på säsong 2 ikväll. Om ni inte sett den, kolla på den.

Kommentarer
Postat av: Annette

Åh se där, du är ju super duktig på det du gör!! Kul. Hoppas det ger goda resultat på lönen ;)



Ja men hallå... klart DU ska ha en EGEN bokhylla om han bara har 10 böcker. DET måste han väl förstå hahaha.. 10 böcker som är hans?! hmm det skulle ju räcka med en skokartong åt honom då ;;) fniss skojar vett du ;)



Kram

2009-03-12 @ 22:30:45
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Annette

Oj glömde ju svara på din fråga.. Jag är ju helt blåst ibland ju hahaha



Jo då dagen har väl varit ganska okej. Varit hos päronen och käkat, slöat och bara varit om man säger så. Behövde en break från mitt liv här hemma kände jag. Så lite sömn på det sen är nog inte fel.

2009-03-12 @ 22:32:29
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Boktokig

Javisst var den bra!!!

2009-03-13 @ 10:22:23
URL: http://boktokig.blogspot.com/
Postat av: Mirry

På vår blogg kan man läsa om allt mellan pinsamma toabesök till bikini-bekymmer. Passa dessutom på att svara på dagens fråga där vi undrar vem du tycker ska vinna Melodifestivalen.



Vår söta blogg hittar du på www.arntyochmirry.se

2009-03-14 @ 18:08:38
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0