Kyle XY

Har någon av er sett den serien? Jag har precis sett första avsnittet och jag tycker den är riktigt bra än så länge. Handlar om en kille som helt plötsligt vaknar upp i skogen, inget minne från vad som hänt tidigare. Han är väldigt speciell, väldigt hög intelligens och lär sig saker, bara han har sett det en gång, han har heller ingen navel (alien?). Han dök upp från ingenstans och man får följa honom hos en familj han flyttar in hos. Till en början kan han inte säga ett enda ord och känner inte igen hungerskänslor, att han är kissnödig eller dyl. Han lär sig dock allt jättefort och han är ett mattesnille.

Rekommenderar denna serie, trots att jag bara sett 2 avsnitt än så länge, skratt blandas med gråt och man kan inte annat än förundras. Jag gillar den skarpt.


Kommentarer
Postat av: mammatezzan

jo den e bra :)

2009-03-10 @ 14:06:04
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Annette

Japp såg serien när den gick på tv sist.. Har den börjat IGEN?? Den är lustig och ovanlig men jäkligt bra :)

Bra med fröken lolinas annars?

Kram

2009-03-10 @ 16:12:11
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0